Ashna introduceert cosmetica met citroen

0 Flares 0 Flares ×

Ashna Chhatta is madame citroen in het campagnebeeld van Natural Beautycase! In haar cosmetica zijn kleine stukjes citroen gebruikt, om een statement te maken dat het kan: pure schoonheid komt van buiten. We gebruiken in de cosmetica van de shoot bloemen, groente en fruit. Dat Ashna niet zomaar een model is, is geen toeval. We willen in onze campagnebeelden alleen mensen die onze boodschap uitdragen. Die geloven in de macht van je portemonnee positief gebruiken. Modellen dus die deel uitmaken van StoereVrouwen. Een rolmodel voor de campagne! Dat is Ashna Chatta.

natuurlijke cosmetica
Ashna:

“Voor StoereVrouwen ben ik de Fair Fashionista en ervaringsdeskundige op het gebied van duurzame mode. Samen met andere StoereVrouwen bedenk ik ludieke campagnes op het gebied van duurzame mode. Daarnaast ben ik stylist van de campagnebeelden, ook van de shoot van deze campagne. Je ziet het natuurlijk niet, maar de shoot werd bij mij in de schuur gehouden. We stonden tussen de fietsen en containers, met afgeplakte ramen, omdat we perse deze muren als achtergrond wilden gebruiken. Daar kan geen studio tegenop!

natuurlijke cosmeticaStoerevrouwen is voor mij een platform waar ik me laat informeren over groene evenementen. Waar ik verschillende eerlijke en verantwoorde producten kan kopen. En ik blijf er op de hoogte van de nieuwste hotspots in Nederland.
Ik vind het super interessant dat wij met de Natural Beautycase-campagne aandacht vragen voor meer transparantie in de cosmetica-industrie. Ik moet zeggen dat ik op sommige vlakken al bewust cosmetica koop, zoals de eerlijke tampons van Yoni en verschillende Lush producten. Maar door deze campagne krijg ik steeds meer inzicht in de verschillende misstanden waar ik eerdnatuurlijke cosmeticaer geen weet van had. Ik ben erg benieuwd naar uitslag van de ranking van Rank a Brand waarin 30 cosmeticatiemerken worden getest op klimaat, milieu, gezondheid, dierenwelzijn en arbeidsomstandigheden.

We gebruiken allemaal cosmetica en besteden per dag gemiddeld 30 min tot een 1 uur aan ons uiterlijk. Hoog tijd voor meer transparatie in de cosmetica-industrie wat mij betreft!”

natuurlijk cosmetica natural beautycase
www.rankabrand.nl

12
0

0 Comments

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*